7, Five pet peeves

1, Människor som aldrig kommer i tid. Hatar när människor som inte kommer i tid. Jag försöker att alltid komma i tid och blir så himla irriterad när andra inte ens försöker komma i tid.
 
2, Mitt humör. Mitt humör går väldigt lätt från glad till arg vilket jag tycker är sjukt jobbigt då jag vet att jag inte är så speciellt trevlig när jag blir arg/irriterad.
 
3, När människor som knappt känner mig eller som är i min ålder försöker betämma över mig. Jag hatar när folk försöker bestämma över mig och speciellt när de egentligen inte har någon rätt till det.
 
4, Folk som lägger upp bilder på frukost och skriver YOLO. Vet ni ens av YOLO betyder???
 
5, Långa personer som på konserter får för sig att ställa sig framför korta människor. Det är en sak om man vill komma fram till sångaren eller inte. Är inte det fallet så sluta ställ er framför korta människor för ni ser precis lika bra bakom dem som framför.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0