29, Weird Things That You Like

Ska jag vara helt ärlig vet jag inte vilka av de saker jag gillar som är konstiga menmen.
 
1. Jag tycker om att äta nudlar i mugg/glas för det blir roligare så.
 
2. Jag tycker om rivna morötter med socker.
 
3. Jag tycker om att hålla på med att göra konstiga saker med mina händer när jag kollar på film(och ingen tittar).
 
4. Bara stå ute när det spöregnar, så jäkla skön känsla asså.
 
5. Lukten av cigarettrök, har precis börjat gilla den. Det är också lite till och från, ibland tycker jag om den och ibland inte.
Hur kan hon vara vacker och konstig samtidigt!!!! Dumma Cara!

Kommentarer
Postat av: sannie - fashion designer i London

Gott nytt år :D Hoppas du får ett fint avslut av 2013 ^___^

Svar: Tack detsamma! :)
Johanna, 14 år och drömmare...

2013-12-31 @ 09:13:29
URL: http://cattoast.se
Postat av: Isabelle

hon är perfektion:P

Svar: Visst e hon!
Johanna, 14 år och drömmare...

2014-01-03 @ 00:39:47
URL: http://fames.se/isabellepalmgren
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0