Friends

Just nu sitter jag och kollar på vänner!

Det har varit ännu en dag på jobbet, fick sluta lite tidigare för att vädret sög. Vet ni jag är stolt över mig själv för jag tränade Söndag, Måndag och Tisdag med hampus med det resulterade i oerhörd smärta idag. Haha. 
Men när jag kom hem så läste jag ut yttersta offret. Sjukt bra och ÄNTLIGEN väljer huvudpersonen killen JAG gillar. Haha, jag gick till biblan för att kolla efter nästa bok men de hade inte öppet.
Jag börja skriva på några papper som jag fick från JB i juli och har skjutit upp hela tiden. Men det var massa saker jag behövde kolla med skolan så jag gav upp rätt så snabbt. Får försöka fixa fram ett nummer till skolan och ringa dit.
 
Okej vill ni veta en sak. Jag ÄLSKAR sommarvädret men jag tycker inte sommaren är så underbar som alla andra verkar tycka. Min sommar kanske haft någon bra stund men annars så har den inte varit så as grym och ALLA bloggar jag läser säger hur underbar sommaren är med jag längtar till vintern då jag anser att jag har en anledning att vara nere och arg. Jag vara nära att bryta ihop under jobbet idag men lyckades lägga band på mig själv.
Jag ber om ursäkt om jag låter deprimerad just nu och drar ner ert humör men nästan inget i mitt liv går rätt just nu och då blir jag tyvärr såhär.
Books.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har jag ändrat länken med en bild istället annars blir det så fult haha :D jag hoppas att det går bra att ha länken där :D designen är passad i google chrome så jag hoppas att det inte le nå fel annars får du säga till! ;) Kram Emma

Svar: Det går jätte bra :)
Johanna, 14 år och drömmare...

2013-08-08 @ 20:04:41
URL: http://desifini.blogg.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0