Bio

Idag gick jag upp vid halv 10 eftersom jag bestämt att jag inte får slösa bort mina dagar. Jag gick upp, åt frukost och gjorde iordning mig. Vid halv 12 så åkte vi(mi familia(förutom pappa)) och hämta Hampus och Lovisa sedan åkte vi in till stan. Vi åkte in till stan för att se på Monsters University och väl på biografen så jag One Direction pappers dockor och eftersom jag inte visste när jag kommer se This Is Us så tog jag min bild nu innan de tar bort de.
Men iaf jag så filmen och den var väl okej. Inte ens i närheten av första men aja.
Väl hemma låg jag i soffan och fick infallet att träna. Så först gick jag ut och sprang. Det gick väldigt bra, jag har kört bättre förr men inte sen April eftersom jag förlorade så mycket under sommaren men när jag kom hem så körde jag styrka för magen. Sedan strechade jag, så hela träningspasset gick väldigt bra.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0