Never stop trying

Just saying!
Alltså om man kollar i mitt liv så ser man att allt roligt jag gjort är tack vare att jag aldrig ger upp.
Igår fick jag sommarjobb! YES! Visserligen bara 2 veckor och får bara 1600 men det ärnågot iaf.
Aja, idag åkte vi in för att skaffa linsabonnemang och visa sig att jag antagligen kommer få dem innan Turkiet, tjohej!
Jag köpteen bikini, sjukt snygg. Fast jag förstår inte hur jag ska klara av att gå i bikini där för jag mår dåligt redan när jag är ensam i en provhytt. Japp dålig självkänsla här!
Aja, funderar på vad jag ska se nu. Ska iaf vräka i mig godis.

Kommentarer
Postat av: Johanna Gustafsson

Har just nu en veckansblogg tävling på min blogg. Skulle vara jätte roligt om du ville delta!
http://johannasperspektiv.blogg.se/2013/april/veckans-blogg-v18.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer :)

2013-04-28 @ 16:35:54
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0