Förr eller senare exploderar jag(fault in our stars)

Ett ord, UNDERBAR!!!! Jag skulle vilja säga att jag hatar den för den inte slutade som jag ville men jag kan inte ljuga. Efter jag läst försökte jag läsa en tidning, MISSON IMPOSSIBLE!!!!! Den är så bra för man vill bara skratta, gråta och tänka. Jag har faktiskt fått lite att tänka på... haha! Har ni inte läst den? GÖÖÖÖR DEEEET!!!!!!!
 
Spoilers!
Hur kunde Augustus dö???? Asså, nej hur kunder han vara en av de 20%. Det är typ helt jävla omöjligt!!! Jag bara är så jävla förbannad! Hon kunde fått dö med honom! asdfghjkl!!!
Tumblr_mjkxa5nswk1s0lun1o1_500_largeIl_570xn.371315546_zfsa_large

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0