Konfirmation

Nu tänkte jag lägga upp väldigt sena bildern från min konfirmation den 26 Maj. Jag har inte tagit de flesta bilder, jag skriver vilka jag tagit och om det inte står att jag fotat den ha min pappa eller mamma fotat.

Jag innan :)) (tagen av pappa)

Söta Oliver :) (tagen av pappa)

Hampus tjej Lovisa :) (tagen av pappa)

Jag i kyrkan och alla lockar hade typ försvunnit. (tagen av pappa)

Jag samlade in kollekt och fatta vad nervös jag var att jag skulle smälla till någon, för jag råkade smälla till någon på övningen samma dag haha :)) (tagen av pappa)

Vi som samla in kollekten skulle även välsigna och jag och en kille som heter Simon stod vid en utgång och gjorde det. (tagen av pappa)

Vi tågar ut ur kyrkan. (tagen av pappa)

Tror att det är nästan hela min konfagrupp, vi är ganska många. :)) (tagen av mamma/pappa)

Haha, hatar bilden men mamma lyckades få tre bilder och på de andra två så pekade jag antingen fuck you mot Hampus eller så pratade jag. Ofta har jag dagar då jag inte har lust att vara med på kort och detta var en sådan dag :)) (tagen av mamma)

Hampus och Lovisa tillsammans (tagen av mig)

Jag och min älskade kusin :)) (tagen av mormor/moster)
Det var några av alla bilder haha, hoppas ni inte tyckte att det blev för mycket.


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0