Humor

Ja nu tänkte jag lägga upp lite av mina favvoskämt, jag vet att jag har bäst humor :))
Det var en brunett och en blondin som körde i 110km/h.
"Är polisen efter oss", sa brunetten.
"Ja", svarade blondinen när hon tittat efter.
"Har de blåljusen på?" Frågade brunetten.
Blondinen tittade bakåt och svarade:
"Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej..."
Haha jag vet fett kul. :))
Bellman var ute och gick men plötsligt kom en kille fram och frågade:
"Hej, vad heter du?"
"Bellman utan z"
"Va?"
"Bellman utan z."
"Men det finns inget z i Bellman."
"Nä, det är ju det jag försöker säga."
Vet att min humor är bäst, ni behöver inte säga det. :))
En cowboy och hans häst satt  och spelade poker. Plötsligt började hästen äta på korten.
Cowboyen frågade:
"Varför äter du på korten?"
"Det är ju klöver."
Det var de sista skämtet :))

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0