Fakta som ni kanske inte visste om mig

- Jag tycker inte om stora sängar för känner mig så ensam så en del av min säng fylls ut av mjuka gossedjur.
- Jag ÄLSKAR choklad, speciellt Marabou.
Jordisar_207319536_large
- Jag tänker typ varenda dag på killarna från 1D.
- Jag älskar ridning för att då är det ända man tänker på ridningen och inte oroblemen i sitt liv.
- Mitt hår är oftast en enda röra.
Tumblr_lu1xjue9jo1qkpkfgo1_500_large
- Jag gillar halv långa linnen och shorts. :)
- Jag kan vara blyg när ja lär känna någon men sedan blir jag mig själv och mig själv är HELT galen.
- Jag kan ofta bara sätta mig och lyssna på musik när jag tycker livet är jobbigt.
Tumblr_m5pzqmg5om1rnyqjoo1_500_large
- Jag tänker någon gång i mitt liv bo i USA.
- Jag tänker kämpa för mina drömmar.

Kommentarer
Postat av: frukallgren.blogg.se

Åh jordgubbar! :D

2012-08-06 @ 11:35:09
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0