Baddag

Förlåt att jag inte bloggade igår. I fredags var ju jag och Adina på Lady Antebellum konsert och den konserten var min första någonsin och den var underbar!!! Jag och Adina hade ståplatser och vi stod typ mindre än typ meter från scenen.
Charles tog min hand och jag och Adina gjorde hjärtan med häderna och han log mot oss då. Alltså HELT UNDERBART!!! Eftersom jag itne hade med mig komeran så tog jag lite bilder med mobilen som kanske kommer senare. :))
 
Idag så var jag ner till Landbadet en stund och då bajsde en unge i mellan poolen så de som jobbade där fick hova upp det och annars har jag bara slappt.
 
Detta inlägg blev lite lång haha :)
Så snygg man är asså haha :))

Kommentarer
Postat av: Johanna Gustafsson

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann eller anmäl dig gärna igen! :)
http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/july/veckansblogg-1.html#comment

2012-07-30 @ 23:23:50
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0