Of who can act like they care less

Ja jag är så dålig på rubriker att jag tar lite texter från Taylor Swift låtar :)) Idag så hade vi prov på Industrella Revolutionen. Det känns faktiskt bra men när det gör det så brukar det inte gå bra... Sedan hade vi hemkunskap men i stället för att göra mat fick vi planera lunchen inför 2 veckor. Sedan hade vi matte ja ligger typ först i matteboken (stolt) fast man måste ju kunna allt också och inte bara jobba snabbt. Sedan gjorde jag nyhetsläxan. Efter skolan var det bara att göra sig i ordning och sedan åka till ridningen som inte gick så bra för jag och hästen retade gallfeber på varandra. Imorgon ska jag till Romme så kanske inte hinner blogga något.

Från filmningen av Haunted :)


Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0