Lördag

Idag var det lördag och ja alltså en lat dag. Idag såg jag gårdagens avsnitt av The Vampire Diares så ni kommer antagligen få upp lite bilder sen. Sedan har jag sett på Hampus innebandy match som de förlorade. Sedan har jag vart ute och sprungit med Malin och Kicki. Det var skit jobbigt för att det var halt och vi höll på halka flera gånger men mest jag. Jag halkade en gång och hamnade på knät så nu har jag ont i knät. Just nu ser jag på gladiatorerna. Bilderna från knutmasson får ni kanske imorgon. Det blev bara några bilder för att snön sabbade ju allt. Aja hoppas ni haft en bra lördag.

Älskade kusin :)


Kommentarer
Postat av: Tin-Tin Nagelkerke

Ställ gärna en fråga! :)

2012-01-14 @ 22:01:20
URL: http://livetenligttintin.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0