Klippt mig

Nu är jag hemma idag. Idag så har jag haft prov på amerikanska revolutionen det gick väl sådär, min tidsordning är inte så bra. Haha, på no:n var jag och Malin flummiga. Jag skrattade åt allt och efter vi sett på powerpointen skulle vi läsa i No boken men Malin satt i stället och ändra massa saker till oserösa och sedan sprar hon den. Efter skolan slappade jag och sedan kom jag hem efter jag klippt mig. Jag tänkte träna idag var för lat. Vet inte om du ser detta Erika men om du gör det så har jag inte färgat håret :)

Världens kuligaste tjejer.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu tävlar jag ut åtta suits of sweden på min blogg precis som många andra bloggerskor! Är du redan med och deltar på någon annan blogg? Delta igen här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-suit-of-sweden.html#comment

2012-02-01 @ 18:18:21
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0