Union J

Okej så min åsikt om Union J. Det är att det är något som aldrig kommer gå igen och alla bara "OMG UNION J ÄR DET NYA ONE DIRECTION". MEN FAN ELLER, UNION J KOMMER ALDRIG NÅGONSIN BLI SÅ STORA SOM 1D. SÅ BARA HÅLL KÄFTEN NU!!
Okej, jag hatar inte Union J men jag hatar små flickorna som bara "OMG de är så snyga och p.g.a. det kommer de blir större än 1D. För de är såhär, för bli stor måste du ha en bra sång röst och inte bara tänka på utseende förresten är ingen av dem speciellt snygga och den enda som jag tror kommer kunna ha en karriär är George för det är den ända som Union J fans pratar om. De pratar inte om bandet utan om George och då går det ju bra för bandet eller hur små flickor? Sedan tycker jag att George ser VÄLDIGT tjejig ut. Aja, jag tycker inte om Union J helt enklet. Om ni nu läser och är ett Union J fan och blir arg så sluta läsa istället för att kommentera elakt för det här är MIN åsikt.
George är den andra från höger och håll med om att han ser lite tjejig ut, han ser ut som Miranda Cosgrove i ansiktet. Haha, jag vet att jag är snäll.

Kommentarer
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0