Skola tomorrow

Förlåt att bloggen inte vart i gång till 100%. Men idag så är det sista sommarlovsdagen för imorgon börjar skolan för mig. Jag ska börja 9:an och har ingen lust! Vi ska få typ 3 nya lärare och ja JAG VILL INTE!!!! Men idag har jag vart ute och sprungit med Malin, tänkte köra styrka efter men gjorde inte det. Jag har färgat håret rött, bild kanske kommer upp snart. Jag måste erkänna att jag sakna mitt bruna hår så nästa gång jag färgar håret ska jag nog försöka få tillbaka min gamla hårfärg. :)
Jag och brorsan hade hittat sköna platser på semestern då vi var i smögen och fiskade krabbor. :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag utsett veckans blogg vinnare! kolla ifall det blev du eller anmäl dig igen :)
http://myonlywishisidiereal.blogg.se/2012/august/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html

2012-08-19 @ 18:37:41
Postat av: Elin

Jag svär att 9:an är det bästa året! Skulle kunna göra vad som hellst för att få gå i nian igen, hade så fruktansvärt roligt. Kom hem och hade ont i magen varenda dag för vi hade skrattat för mcyket! Så ta vara på sista året, för det helt sjukt fort. Han inte riktigt med i slutet... åååh saknar hahah får tårar i ögonen nu lol hahah!

Kraam

2012-08-19 @ 19:50:05
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0