Tjohooo

Jag vet att det var ett tag sedan jag uppdaterade men jag har faktiskt inte haft ork. Idag så är det fredag och snart är mitt påsklov slut för jag börjar på tisdag igen. Idag har jag bara tittat på bloggar. Just nu har jag ont mellan axeln och halsen. Tror inte att det är nacken för jag har ont på sidan. Aja, har aldrig vart bra på biologi. Imorse hade jag också ont i handleden. Visste ni att min bärbara dator inte längre är bärbar. Haha, för att den har vart jätte länge att jag måste ha sladden i men för några dagar sedan råkade jag ha sönder den så nu får jag inte flytta runt den över huvudtaget. Titttar på nya men vet att jag inte har råd med någon.

Macbook pro.

Macbook air. Båda har både film och photoprogram installerat, så VILLL HAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

vill också ha en ny (:

sv: tack :D

2012-04-06 @ 15:50:32
URL: http://eemma.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0