New things = Happy Johanna

Mamma kom hem från en liten stund sedan. Så då berättade hon var min Nivea Creme låg och så hade hon med sig ett paket som hon beällt där det var kläder. Och då fick jag mössa och vantar som passar med varandra för det pratade jag och mamma om när jag fick mina andra ganska nya vantar. Jag fick ett par jeans och det är bra för jag börjar få byxkatastrof och så fick jag ett snyggt linne som mamma köpte bara för att det var billigt.

Jag tror att det finns en sak på locket så man kan få någon rihanna låt eller vad det var :)

Passar perfekt :)



Kommentarer
Postat av: Sonja

Hej sötnos! Diggar din blogg!

Har frågestund på bloggen, så släng gärna in en liten fråga!

http://soniijaas.blogg.se/2011/november/fragestund-alla-fragar.html

Puss Sonja! ;)

2011-11-11 @ 18:09:28
URL: http://soniijaas.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0