Bloggpaus?

Idag så hade jag ingen spanska för läraren var sjuk. Det var najs, så då skulle jag och Erika spela kort och vi möter en super SÖT liten pojke som letar efter en person oc vi hjälper honom. Sedan när vi ska till ifrotten möter vi honom igen då han inte ville gå in. Måste bara säga det, så JÄVLA SÖT!!! Imorgon ska jag på utvecklingssamtal. Avskyr det men det är skänt att ha det gjort. Efter det så är det konfa. Aja, jag kommer nog ta en "bloggpaus" för att försöka satsa på skolan. Men det kanske kommer något inlägg ibland. Vi får se aja.

Vi har nummer på vår matte bok och jag bad om att få detta nummer :)


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

skönt att slippa en lekion :) kram

2011-11-22 @ 20:30:22
URL: http://eemma.se
Postat av: Hans och Hennes

Det är bra att tasig tid för skolan så man inte missar mycket :)

2011-11-23 @ 11:33:09
URL: http://hansochhennes.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0