Uppesittarkväll

Just nu ät det reklam men snart börjar uppesittarkvällen igen. Inte för att skryta men första bingosaken så vann man 200 men eftersom mamma köpt den å måste jag dela det med mina 3 bröder så får bara 50 men ändå lite coolt att vi vann för vi vinner aldrig. Aja, jag har fixat lite med designen på denna och en annan blogg. Nu börjar i alla fall uppesittarkväll igen. Snyd att Taylor inte var med men men... Men nu är det inte reklam längre. Inernet har vart dumt så lite av det jag skrivit försvann. Men nu kommer bilden från idag.

Det var bara 3 personer som var sugna på att klä granen.


En SUPER gullig kula i granen :)

Vårt pepparkakshus.

Såhär såg det ut när allt var klart men alla julklappar ligger inte där än.

JULKLAPPAR!! Ops... ett råkar vara till mig på denna bild. Det visste jag faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: alice

god jul! vad gör du på julafton? :)

2011-12-23 @ 23:47:51
URL: http://aaliceandersson.blogg.se/
Postat av: Kristin

God Jul!

Eran gran är finare än vårran.. enligt malin ska vårann familj ha som tradition att klä den fult

2011-12-24 @ 11:11:57
Postat av: Malin

haha, vad FINT ert pepparkakshus (och er gran!!) är! :P Våra är inte alls lika fina ... meeen vi har en massa småhus. och en bil. och en tomte. och en massa saker. Av pepparkaka och glasyr och non-stop. Det är gott :))

2011-12-24 @ 12:01:13
URL: http://jaagmaalin.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0