Städning lönar sig

Man burkar ju säga att något lönar sig men kommer inte på vad. Det ända jag kommer på är brott men det kan det väl inte vara? Aja, vill ni veta varför städning lönar sig. Jag har liksom noll koncentrations förmåga nästan i skolan eller vid tråkiga saker. Så min svenska/so lärare sa att jag borde lyssna på musik och då tänkte jag att jag använder min mp4. Men nej, den hittade jag inte. Jag letade på alla ställen jag trodde den kunde vara sen nu när jag skulle städa tog jag upp en tröja från golvet och där i låg ju den. Haha, jag vet man borde städa oftare men när man har så stort rum som lätt blir stökigt så är inte det kul. Jag har en kompis som jag var bästis med förr hon ÄLSKADE att städa mitt rum. Så de få gånger vi var hemma hos mig och försökte komma på vad vi skulle göra så städa hon lite :) Just nu lysnar jag på "World Tour Live Speak now CD+DVD" Helt underbart! LOVE IT!!! I can see it now! Haha från låten Mine.

Jag förra julen och bilden är tagen med mammas kamera. Förlår att bilden är sne.


Kommentarer
Postat av: Nettez

Allt bra ? :)

2011-12-23 @ 18:46:24
URL: http://neettezcarasig.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Vill du bli Veckans Babe? :)

Anmäl dig här:

http://lindshe.blogg.se/2011/december/veckans-babe-1.html#comment



God Jul önskar Lindshe! <3

2011-12-23 @ 20:50:11
URL: http://lindshe.blogg.se/
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0