Förlåt

Förlåt att jag inte bloggat tidigare idag men vi har inte haft något internet för det är något konstigt med den. Idag har jag städat LITE, läst, vart en snabbis till biblan, slagit in paket, lånat ut mig sims, sett på skilda världar och vart på kalas hos en kusse som fyller år idag. Juste GRATTIS MATHILDA!!! Just nu sitter jag här och om bara en halv timme så är det bara 1 dag kvar till julafton. Yey! Imorgon kommer ni få bilder på en skojjig sak från idag och sakerna jag köpte igår.

Detta är min kusin som fyller år idag. Hoppas du haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Hej! Se om du vann de färgade linser du tävlade om & anmäl dig till dagens tävling :D du hittar både vinnaren & nya tävlingen här.



LÄNK: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-23.html#comment



kram

2011-12-23 @ 10:23:27
URL: http://eemma.se
Design bye- Emma

Kommentera inlägget här:

Så vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Skriv något roligt:

Trackback


RSS 2.0